Word Drop-Off Point van RepairCenter.eu

Word Drop-Off Point

Snelle reparatieafhandeling voor een groeiende markt

Vandaag de dag is iedereen eraan gewend om overal en altijd bereikbaar te zijn. Het aantal smartphonebezitters steeg in één jaar tijd van ruim 7 miljoen naar 8,5 miljoen gebruikers. 67% van de Nederlanders is op dit moment in het bezit van een smartphone. Dat zijn er dus op dit moment 10,6 miljoen. Dit percentage zal de komende jaren natuurlijk blijven stijgen.

De meerderheid van smartphonebezitters heeft wel eens te maken met een kapotte of defecte smartphone, tablet of laptop. Niemand ‘kan’ meer zonder en iedereen wil zijn defecte apparaat zo snel en goed mogelijk gerepareerd hebben.

Heeft u te maken met kapotte of defecte mobiele telefoons, tablets of laptops van klanten of bezoekers en wilt u deze tegen de beste prijs/kwaliteit en service gerepareerd hebben, dan zijn wij voor u de juiste business partner.
NGU Repair heeft alles in huis om zijn klanten van A tot Z van dienst te zijn: van het logistieke proces tot het repareren van mobiele toestellen van verschillende merken. Zo houden wij de controle op het gebied van kwaliteit en snelheid. NGU Repair repareert zowel voor eigen klanten als voor aangesloten resellers, bedrijven en verzekeringsmaatschappijen. Dat doen wij professioneel en vakkundig met ervaren monteurs.

Wij zijn lid van Uneto-VNI en daarmee erkend als betrouwbaar elektrotechnisch reparatiebedrijf.



Wat houdt een samenwerking met NGU Repair in ?

Ondersteuning voor u

Online-aanvraag-systeem

U wordt voorzien van een inlog in ons online-aanvraag-systeem. Het is een persoonlijk account waarin alle relevante informatie omtrent reparatie aanvragen en prijzen daarvan zichtbaar zijn.
In het online-aanvraag-systeem vindt u een overzicht terug van alle reparaties die bij uw Drop-Off Point zijn aangemeld.

Online & offline ondersteuning

  • Uw organisatie is terug te vinden op onze website via ‘Zoek Locatie’ op RepairCenter.eu
  • Klanten die bij u komen kunnen meer business genereren
  • Social Media
  • Flyers & Posters voor in de winkel
  • Telefonisch ondersteuning voor technische vragen
  • Snelle en professionele afhandeling van reparatie opdrachten


Wat verwachten wij van het Drop-Off Point?

  • Het aannemen en aanmelden van een reparatie opdracht.
  • Het inpakken van de reparatie en het bevestigen van de verzendsticker. 
    (Verpakkingsmateriaal en verzendstickers worden door ons aangeleverd)
  • Inloggen op het online-aanvraag-systeem en aangeven dat een reparatie in goede orde is aangenomen, zodat wij op de hoogte zijn van de status en een ‘pick-up’ kunnen inboeken.
  • Bij retourzending dient de consument een bevestiging van de aangemelde reparatie mee te nemen en deze te laten ondertekenen bij het Drop-Off Point als ontvangstbewijs. Reparatiestatus die de klant middels mail krijgt voldoet na vertonen ook als verificatiemiddel.
     

Interesse?
Wilt u inspelen op de groeiende smartphone markt en de aanloop in uw organisatie vergroten?

Ga dan een samenwerking aan met NGU Repair en neem contact met ons op :

NL: +31(0) 85-4019823
BE: +32(0) 48-6861137

info@ngurepair.com