Werkwijze

Registeren nieuwe klant

Klik op ‘Word Partner’ op de website als u een nieuwe klant wil worden en vul de gevraagde gegevens in. Ter bevestiging ontvangt u van ons een email om u welkom te heten. Vervolgens ontvangt u binnen 24 uur een email met de goedkeuring van uw registratie. Na het ontvangen van deze email kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Indien u binnen 24 uur geen email heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met NGU Repair via info@ngurepair.com of bel 085-4019823.

Inloggen/Wachtwoord vergeten

Klik op ‘inloggen’ op de website van NGU Repair en vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in die u bij de registratie heeft aangemaakt. Indien u de inlog-gegevens kwijt bent kunt u klikken op ‘inloggen’ en dan kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’.

Reparatie aanmelden

Wanneer u zich hebt geregistreerd bij NGU Repair en een reparatie wil aanmelden dan dient u via 'inloggen' met uw emailadres en wachtwoord toegang te krijgen in het online-aanvraag-systeem. Na het inloggen kunt u na het aanmaken van een klant of medewerker klikken op ‘meld reparatie aan’. U ziet nu een scherm waar u duidelijk kunt maken door middel van een keuzenmenu om welk apparaat en wat voor soort defectmelding het gaat. Indien u het merk of model niet kunt vinden dan kiest u voor ‘overig’. Vervolgens vult u de benodigde gegevens van de reparatie in en in het opmerkingen veld kunt u de problemen en ervaringen van de defectmeldingen verwoorden. Daarna klikt u op ‘meld reparatie aan’. Na aanmelding van uw reparatie ontvangt u hiervan een bevestigings- email met daarin vermeld de verzendinstructies.

Afhalen of langskomen

Afhalen op locatie:

Als uw klanten over het algemeen het toestel bij u achterlaten word het toestel daar op de locatie afgehaald. U wordt middels email op de hoogte gehouden wanneer het toestel precies bij u wordt afgehaald.

Ophalen bij klantenadres:

Hierbij wordt het toestel opgehaald bij uw klant. Het etiket wordt per email naar de klant gestuurd. De klant dient het etiket zelf uit te printen en op de doos te plakken. Ook staat in deze email duidelijk aangegeven welke dag het toestel wordt opgehaald.

Klaar-terwijl-u-wacht-service

De klant heeft de mogelijkheid om langs te komen en te wachten op de reparatie. Bij heel veel reparaties is dit mogelijk. Op onze locatie is een wachtruimte, wifi en uiteraard koffie aanwezig. Als er van te voren wordt gebeld over de reparatie kan het juiste onderdeel alvast gereserveerd worden en de tijdsduur besproken worden.

Openingstijden:

Maandag  09:00 tot 17:30
Dinsdag  09:00 tot 17:30
Woensdag  09:00 tot 17:30
Donderdag  09:00 tot 17:30
Vrijdag  09:00 tot 17:30
Zaterdag  10:00 tot 17:00
Zondag  Gesloten


Kantooradres:
NGU Repair
RepairCenter.eu
De Witbogt 9
5652 AG  Eindhoven

*Het is mogelijk om gratis te parkeren
 

 Telefoon  085-4019823
 E-mail  info@ngurepair.com


Zakelijk

Reparatie proces / Prijsofferte

Zodra wij het toestel hebben ontvangen wordt er een rapport opgemaakt in welke staat het toestel zich bevindt bij ontvangst. Hierbij wordt het toestel gecheckt op: geluid, beeld, oplaadbaarheid, snelheid, scherm kwaliteit en overige schade. Na aanleiding van de beoordeling van de reparatie ontvangt u een prijsofferte om het toestel te repareren. U wordt hiervan per email op de hoogte gebracht. Als u inlogt met uw emailadres en wachtwoord, kunt u de prijsofferte bekijken.

Wanneer u of uw klant akkoord gaan met de prijsopgave dient u dit online te bevestigen in het online-aanvraag-systeem. Zodra wij de bevestiging hebben ontvangen gaan wij over tot reparatie van uw toestel. Vervolgens word het pakketje teruggestuurd naar de klant of kan de klant het pakketje komen afhalen.

Reparatietijd

In de meeste gevallen zullen wij uw toestel binnen enkele dagen gerepareerd retour zenden. Het kan echter voorkomen dat de reparatietijd langer duurt door bepaalde omstandigheden zoals; vertraging die ontstaat door post- of pakketdienst, speciale onderdelen die niet op voorraad zijn of onvoorziene omstandigheden. Indien de reparatieduur langer duurt, nemen wij contact met u op.

Garantie

Termijn:
Bij NGU Repair geldt een garantieperiode van 12 maanden op het gerepareerde originele onderdeel.
De garantie geldt uitsluitend voor onderdelen die daadwerkelijk gerepareerd of vervangen zijn of te maken hebben met het reparatieproces.

Garantiebewijs:
Klanten komen alleen in aanmerking voor garantie als deze kan aantonen om welke uitgevoerde reparatie het gaat. Dit kan bijvoorbeeld met een factuur of een kassabon of emailverkeer die betrekking heeft op de uitgevoerde reparatie inclusief reparatienummer. Het is dus de bedoeling dat de klant zijn garantiebewijs, opdrachtbon of emailverkeer goed bewaard.