NGU Repair verzorgt al uw schade claims

Assurantiekantoor

Vandaag de dag is iedereen eraan gewend om overal en altijd bereikbaar te zijn. Toch heeft iedereen wel eens te maken gehad met een defecte smartphone, tablet of laptop. Niemand ‘kan’ meer zonder en iedereen wenst dat het apparaat snel mogelijk gerepareerd gaat worden.

Dat geldt ook voor uw klanten! Als assurantiekantoor kunt u inspelen op deze behoefte door het aanbieden van een betrouwbare partner die professioneel problemen kunnen oplossen.

RepairCenter.eu heeft alles in huis om uw klant van A tot Z van dienst te kunnen zijn : van het logistieke proces tot het repareren en de daarbij horende nazorg. RepairCenter.eu is de one-stop-shop voor alle reparaties aan de allernieuwste smartphones, tablets en laptop’s van verschillende merken van display tot batterij. Wij repareren met originele onderdelen en hanteren daarom ook standaard 12 maanden garantie op de reparatie.

Door samen te werken met RepairCenter.eu worden uw klanten efficiënt geholpen en kunnen zij de beste service en kwaliteit verwachten met een prijs die marktconform is. Hiervoor werken wij met specialisten die al jaren in het vak zitten. Zij hebben verschillende reparaties veelvuldig langs zien komen en weten op basis van de klachten aan een apparaat hoe zij het probleem kunnen oplossen. Daarnaast controleren en testen wij altijd alle apparaten op andere gebreken zodat deze volledig werkend terug gestuurd kan worden naar de klant.

Wij zijn aangesloten bij Uneto-VNI en zijn erkend in het vakgroep elektrotechnisch reparatiebedrijf als een betrouwbare partner. Zo doet u zaken met een professioneel bedrijf.

 

Werkwijze
Hieronder een korte uitleg over onze voordelen en werkwijze:

  • Klant

De klant meldt bij u het toestel aan ter reparatie, of rechtsstreeks bij ons. De reparatie wordt gekoppeld aan uw account.

  • Defect Toestel Aanmelden (optioneel)

Vervolgens dient u als verzekeringsmaatschappij het defecte toestel aan te melden in ons Online Aanvraagsysteem.

  • Gratis Pick-Up klant

Wij nemen vervolgens contact op met de klant zodat wij een gratis pick-up in kunnen boeken om het toestel bij de klant af te halen. Of de klant maakt gebruik van de klaar-terwijl-u-wacht service.

  • NGU Repair

Vervolgens repareren wij het toestel in ons reparatiecentrum.
De klant ontvangt 12 maanden garantie op technische mankementen aan het onderdeel.

  • Gerepareerd toestel

Het gerepareerde toestel wordt gratis naar de klant retour gezonden.

  • Klant

Wij handelen het gehele proces op een professionele wijze met uw klant af.
U heeft hier verder geen omkijken naar.


Klaar-terwijl-de klant-wacht service

Klaar terwijl de klant wacht is ook mogelijk. Hierbij kan de klant langskomen op onze locatie De Witbogt 9 (industrieterrein De Hurk) in Eindhoven. Hierbij genieten uw klanten van :

  • Ruime openingstijden en u kunt zonder afspraak langskomen
  • Gratis onderzoek en advies (m.u.v. vochtschade)
  • 12 maanden garantie op de gerepareerde onderdelen
  • De inzet van vakbekwame, ervaren gecertificeerde reparateurs
  • Het behoud van alle gegevens op uw smartphone of tablet
  • Een goede bereikbaarheid en parkeren voor de deur
  • Het kunnen pinnen of contant betalen
  • Een ontvangstruimte voorzien van WiFi
  • Het stellen van technische vragen m.b.t. het device

 

Ondersteuning voor U

Online Aanvraagsysteem

U wordt voorzien van een Online Aanvraagsysteem, met een persoonlijk account waarin alle relevante informatie direct zichtbaar is.

In het Online Aanvraagsysteem vindt u het volgende terug:

  • Een overzicht van uw aangemelde reparaties
  • Een overzicht van uw klanten
  • De status van de aangemelde reparaties
  • De prijsopgaven

Telefonische ondersteuning

Mochten er alsnog nog onduidelijkheden zijn, dan is RepairCenter.eu van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar voor vragen en/of support.

E-mail ondersteuning

Wij streven ernaar e-mails van u en uw klanten binnen 30 minuten te beantwoorden.

 

Voordelen voor U

  • Wij hanteren transparante prijsopgaves per reparatie
  • Het logistieke proces nemen wij uit handen
  • Mogelijkheid om ons het eigen risico te laten verrekenen met uw klant
  • U ontvangt een maandelijks factuuroverzicht
  • Wij bieden aftersales ondersteuning m.b.t reparaties